Godissugen

Usch jag vill ha godis :/ Tur att man är så lat så att man inte orkar gå till affären :P Och jag har bestämt mig för att inte fråga Hennie :P Men skulle det komma in nåt sött i lägenheten så är det nog borta ganska fort.... Det är inte så lätt att äta nyttigt, lunchen funkar då det brukar vara nå kött och sallad till, så då går det att skippa potatis etc, det är värre vid frukost och kvällsmålet, då de andra äter mackor. Då är det bara att försöka bli mätt på tomater och skinka, men det funkar ganska bra förrutom att jag vill ha massa godis istället. Tråkigt är att jag inte går ner nåt i vikt, det som är så jobbigt att låta bli så mycket gott :P
Idag har jag badat 2 bouvierer inför helgens utställning, Faiska och Fellow, dem med de värsta pälsarna :S Först tar det lång tid att blöta ner all päls, och sen tar det mer än dubbelt så lång tid att få bort allt vatten. Tur att det finns en "blåsare" som blåser bort det mesta av vattnet så att det bara är att torka med hårfön sen. Annars hade det tagit mååånga timmar... Men fina blir de efter att Gerard friserat dem :)
Snart dags att sova, men först lär jag ta ut terroristen och Gnistra i regnet så de får kissa.... Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback