Sista dagen

Då var det sista dagen i Sverige, på förmodligen väldigt länge. 17 veckor kanske? Fast man vet ju aldrig, man kanske kommer hem om nån vecka eller om ett halvår, det beror på vad som händer....
Jag är ganska nervös inför det hela, för det första hur jag ska få med allt?! 2 stora väskor, en ryggsäck, en handväska, en dator och 2 hundar. Tur att Kalle ställer upp och skjutsar till Göteborg så jag får hjälp första biten :) Sen blir det krångligt att komma av båten i Kiel och hitta Gerard. Hundarna verkar inte särskilt nervösa iaf, de har fått mat och leker som vanligt med varandra fullt omedvetna om vad som komma skall. Men de har fortfarande lite av kennelhostan :S Så de får vara i lägenheten första tiden så de inte smittar de andra hundarna!
Dags att packa klart, eller packa om rättare sagt, jag får inte med allt jag behöver ha med! Men först måste jag äta nåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback