Slappdag

Idag har det mest varit slappande.. Fast jag var uppe och jobbade mellan 7-9, men då ingick frukosttid också. Det var två kvinnor här från Tyskland som hämtade Orrie, så nu är det bara 2 schnauzrar kvar. Lite tråkigt, men samtidigt ganska lugnt och skönt... Nu är det dvärgarna som låter istället, och de två unghundarna (bouvierer).
På lördag kanske jag ska med Gerard på utställning, Fleur och Pepper ska ställas :) Det skulle vara kul att se lite dvärgar :)
Idag började träningen med Gnistra och Toxie igen, det har varit ett alldeles för långt uppehåll sen förra gången! Men såklart har jag ju glömt klickern hemma :/ Så jag måste iväg och köpa en ny, det funkar inte lika bra och är inte riktigt lika kul att träna utan klicker. Jag borde nog också sätta upp lite mål på vad hundarna ska klara innan vi åker ifrån Holland tex..
Toxie fick sig en promenad utan Gnistra, hon skötte sig riktigt bra när vi mötte andra hundar! Fast hon är ju ett matmonster så det var inga problem att muta henne lite :P
Jag ska försöka ta lite bilder nu under eftermiddagen. Om jag orkar... Ska snart mata hundarna, och sen måste jag ut och springa med Fleur, jag har inte tränat sen iförrgår. Ikväll blir det grillat igen, och eftersom helgen har varit allt annat än nyttig så måste jag verkligen springa! Och jag måste få en pokal på klockan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback