Trött..

Har klippt, eller försökt klippa klorna på Toxie idag, men det var hopplöst, hon skrek och var skitförbannad. Fast innan hade jag underullskammat henne så lite förståelse har jag... Gnistra gick det iaf bra med, även om hon inte heller tycker om det. Hundarna fick sig också en promenad ute i området vilket de uppskattade lite mer.
Nu väntar jag på att det ska bli mat.. Börjar bli hungrig... Fast idag har det varit en onyttig dag, har hört nånstans att det är bra för förbränningen att äta lite godis ;) Eller kanske inte godis, men att äta lite mer en dag i veckan. Och då väljer man ju såklart godis :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej underbara du! Skönt att se att du har kommit fram! Men skulle ju betydligt hellre ha dig här hemma. Måste komma ner en sväng när jag får pengarna att räcka. Du får ta många bilder så man får se hur du har det! Tänkte jag skulle försöka prata med dig på msn. Men du var hela tiden "Inte vid datorn" :P Ta hand om dig! kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback