Forfarande inget svar

Kalle ringde till Jordbruksverket idag, men de hade fortfarande inte beslutat om vi far ta in valpen eller inte!! Att det ska ta san lang tid.. :| De fick kompletteringarna i tisdags, sa man tycker ju att de borde ha beslutat sig vad det blir. Vet inte hur vi ska gora om dispensen inte gar igenom. Vill verkligen ha denna valpen, hon ar sa grymt tuff och kaxig, men framforallt sot! :) Imorgon ska vi till veterinaren och gora en veterinarbesiktning och avmaskning, nu galler det bara att hon far flyga pa onsdag annars ar det ju onodigt...

Idag har jag varit ute med nagra av hundarna, bl.a Geske & Dustie, Fleurtje, Iske & Esra. Kul att ga i skogen igen :)
Pa kvallen foljde jag med Kim till hundklubben sa Porsche fick lite mer socialtraning, han skotte sig jattebra, det enda var att han var lite blyg. Sen nar jag kom tillbaka och vi hade tagit in hundarna sa blev det glass med gradde, och ol saklart... hehe... Usch vill verkligen inte aka harifran!!!! Vill helst stanna kvar har och ta hand om hundarna :)

Bilder pa valparna kommer sen nar jag kommit hem och lagt in dem pa datorn...

Kommentarer
Postat av: Kalle

Gott med glass, grädde och öl ;)
Nu har iaf dispansen gått igenom!!! Nu ska jag bara få hem papprena idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback