B/E prov

Idag var det lite krångligt på jobbet, en hel del att hålla reda på, speciellt när 3 av de som brukar jobba var lediga. Men jag tror det gick bra.. Lär ju höra på måndag om inte annat.

Det har inte blivit så mycket tränande (slalom) idag, hann med ca 15 minuter på lunchen. Jag testade 2 pinnar först och det tog Gnistra utan några som helst problem. Sen la jag till 2 pinnar, det gick bra i början men sen var det som att hon tröttnade, och tog bara ingångarna när hon kände för det. Det kändes lite surt, så kan hon ju inte hålla på när vi ska sätta ihop det till banor med slalom i. Fast idag var hon inte särskilt intresserad av varken träningen eller belöning, det är nästan bara Bosse som gäller ;)

När jag kom hem efter jobbet fick Gnistra fnatt och skulle leka med sin knut, som råkade hamna under husses t-skirt, men det var inget som stod i vägen för Gnistra att fortsätta ryka och slita i leksaken ;D

Nu tror jag att det är någon som vill ut på en kvällsrunda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback