Det gick ju bra ju

Träningen igår alltså... Var ute nästan en timme, vi sprang 5 km på ca 40 min(?) sen flummade jag o Gnistra omkring i skogen ett tag innan vi åkte hem. Var inte alls så jobbigt som jag hade trott! Fast så brukar det ju vara första träningen... Imorgon blir det ett nytt träningspass har jag planerat, fast man vet ju hur fredagar brukar bli, man jobbar över och är skittrött =/ Men idag blev det en kycklingspizza från Barri så det måste verkligen bli löpning imorgon.

Nu ska jag ut med Gnistra. Idag kom transportburen som ska användas till att flyga hem valpen i, om det nu blir nån valp med tanke på allt krångel :S Men dumma nötter som skriver att buren är 20 cm hög, vilket är maxhöjden hos KLM, men i verkligheten är den 26 cm!!!! Dumma människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback