GI

Ojoj nu har mitt nya liv börjat.. för hundrade gången eller nåt.. haha. Nejdå, nu är jag med i GI viktklubb, nu jäklar blir det nyttig GI-mat så att jag kan leva ett nyttigt liv. Får se hur detta kommer gå, är kul att kolla alla recept som finns, mycket som låtar gott. Nu gäller det bara att orka handla och laga maten också :S Får försöka få Kalle intresserad av detta med mat.. Tror iaf på denna "bantningsmetod." Så nu får vi se hur detta går, fast det gäller väl att försöka hålla sig undan sötsaker..

Nu ska jag ut och försöka träna lite slalom, har varit för lat de senaste dagarna, men på tisdag ska jag och Annelie ha privatlektion för Emelie på Vinna så jag måste ligga i med träningen! Ska försöka åka till Vinna imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback