Kall morgon

Idag åkte vinterjackan på för första gången när det var dags att ta ut hundarna före sju imorse, riktigt så kallt var det väl inte men man får väl ta vad man har... Men det var frost ute så nu får man räkna med kalla mornar hädanefter.
Det har mest blivit att städa och flytta om skälliga hundar idag, dom låter alldeles för mycket :/ Hamnade även en stund hos Noas valpar, som är 3,5 veckor nu tror jag(??) De är iaf aktiva och har ganska mycket temperament.. Förbannade dom låter ;P
Min bantning har gått åt helt fel håll... Så den får jag börja om med igen om en vecka, eller iaf försöka... Det har inte blivit nån träning heller sen i torsdags, pga början till förkylning :/ Så en väldigt onyttig helg utan träning, ajaj.. Men det går inte att motstå ostchipsen o Hennies vitlökssås ;D Så... O denna helgen blir inte nyttig den heller...

Gnistra ligger i mitt knä och vill nog att något ska hända.. Så det får bli en promenad i skogen med de 2 :)

Kommentarer
Postat av: Kalle

Denna helgen kan nog bli nyttigt ;) och om du vill kan jag ta ut dig på träning varje dag, kan valla runt dig i skogen ;) Jag kan behöva det iaf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback