Ny praktikant och många hundar badade

Denna veckan har gått fort, det kan bero på att jag har badat hundar vilket tar ganska mycket tid av dagen. Men jag har även hunnit med några promenader och en löptur i spöregn.
Idag kom en ny praktikant, den förra tyckte inte om Gerard och var så osocial man kan bli, så denna var mycket bättre. Hon var väldigt pratglad, och även om hennes engelska är sämre än min så funkade kommunikationen mellan oss, så det kan nog både bli hjälpsamt och trevligt  :) Vi var bland annat iväg till en marknad med bouviervalparna så de fick träffa människor och se en massa nya saker, bra träning för dem. Sen på eftermiddagen tog vi med oss 2 bouvierer och 2 dvärgar i bilen och åkte till Losser så de fick springa lösa och jaga varandra :)
På eftermiddan/kvällen var jag in till staden och kollade efter lite presenter, bland annat fyller Hennie år nästa vecka, jag tror jag har hittat nåt bra :) Det blev även köpt lite hårgrejer, jag måste tona håret, det har kommit en liten utväxt som inte ser så bra ut..

Nu ska jag kolla på Prison Break, bra serie som jag äntligen har börjat kolla från början på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback