Utställning i Dortmund, Tyskland

Idag har jag följt med till Dortmund, denna gången var det bouviererna Fellow, Faiska och Minx som skulle ställas ut. De skötte sig alla väldigt bra, och av 33 hundar så tog Fellow Bir:et och Faiska Bim:et! Minx blev bästa junior och fick jun.cacib. Det var en väldigt stor utställning, med mycket hundar och väldigt mycket människor, det var även nån slags hästevangemang i samma anläggning, vilken var väldigt stor, kanske 3 gånger större än Älvsjömässan?? Så jag hann inte se så värst mycket, bara en bråkdel av alla försäljningsstånd och inget av hästarna eller dvärgarna. Det var en rätt lång dag, men en kul utställning :) Och det bästa av allt var att jag äntligen fick tag på den underullskniv som jag letat efter! :D Så nu du Toxie är det kört.... Hehe...
Vi kom hem vid åtta på kvällen, efter att ha varit borta nästan 12 h, och då blev det kebabbröd med kebab och Hennies vitlökssås, mums! Gnistra och Toxie var glada när jag kom tillbaka :) Det är tråkigt att vara ifrån dem en hel dag, hur ska jag klara flera dagar??

Nu blir det att kolla på ett avsnitt av Prison break, sen sova! Sover nästan redan nu....

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback