Bra träning

Jag är rätt nöjd med dagens träningspass. Sprang 45 minuter i ett ganska högt tempo, så nu blir det att försöka köra samma vända varje söndag i några veckor och se om det kan gå fortare. Jag måste försöka få in mer tempo i löpningen, så det får bli 1 intervallpass, 1 tempopass och 1-2 lugna träningspass per vecka. Nu gäller det att hålla i detta! Det har funkat bra i 2 månader, men det är 5 månader kvar tills Tjejvasan.. Ja det blir nog att försöka sig på det! Det är ett av de mål som jag har för 2008. Så om man är smart o lägger ihop två o två så kanske det blir ett större mål.......
Imorgon blir det nog hundklubben, så det får bli vilodag med träningen. Men jag måste försöka få ihop lite styrkeövningar att göra ca 4 gånger per vecka.

Nu ska jag ge mina hundar lite uppmärksamhet, det behöver dom!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Du kommer att klara tjejvasan galant! Vätternrudan kommer bli betydligt jobbigare, men du kommer klara den, och du kommer klara den bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback