Promenad med Toxie i stan

Ikväll fick Toxie följa med in till staden och titta på människor, och lite i butiker. Det var inga problem, utan hon gick med svansen i vädret och försökte jaga flygande plastpåsar. Det är en ganska tuff liten hund detta :)
Det går inte bra med bantingen, jag klarar inte att stå emot godissuget :/ Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. Men träningen går bra iaf, jag körde första planerade intervallträningen idag på ca 30 minuter. Jag gick en hel del emellan, men det kändes bra, så det är bara att göra det bättre nästa gång, som nog får bli i början av nästa vecka.
Imorgon och en vecka framåt ska jag vara i pensionatet, så det blir tidiga mornar :S Men det får funka, kul att få göra något annat och träffa massa nya hundar :) Frågan är hur många det är? Så ikväll blir det tidigt i säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback