Agilityträning

Idag har jag och Gnistra varit i Alingsås och tränat agility :D Första gången på ett halvår, men det gick över all förväntan. Vi var med på Klass 1 (!) träningen, så vi körde en bana några gånger. Vi struntade i slalomen, så att det inte ska bli problem längre fram, men annars tog hon hindrena väldigt bra! Vi gjorde även 2 framförbyten *stolt* hehe :) Gnistra var verkligen på alerten och tyckte att det var väldigt kul! :D Om 2 veckor är det klubbmästerskap, sen 2 veckor efter det är det ett till träningspass som vi ska försöka åka på. Vill även börja träna på Vinna igen, det var nästan att man hade glömt bort hur kul agility är!

Igår tränade jag mig själv, det blev 35 minuter rullskidor och 70 minuter löpning, usch det var hur tråkigt som helst med rullskidor, och jag fick ont i knäet när jag sprang :/ Men nu är det mindre än en vecka kvar tills Tjejvasan, så det kommer inte bli så många fler träningspass. Ojoj vad jag kommer ångra när jag stakar fram i spåren att jag inte hade tränat mer! Men det ska bli väldigt kul att åka upp på onsdag eller torsdag (beroende på om jag jobbar tors), det kanske blir en natt i falun om det är okej (mamma o pappa?) Skönt att vara ledig en vecka!

Snart dags att sova, så man orkar upp imorgon...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur länge blir du hemma? Och när kommer du? Vore ju kul att få se dig i iaf en halvtimme eller så? ;)

Postat av: mamma

Bara om ni lovar att ni kommer på vägen hem med!!!! Jag är ju inte hemma nu - men nästa vecka;)
Kram
mamma

2008-02-18 @ 17:58:36
Postat av: Emelie

Men ååh, hur ska jag hinna träffa dig då hade du tänkt?

2008-02-18 @ 22:10:09
URL: http://EeeBee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback