Sista dagen

Idag var det sista dagen av ledigheten, känns lite tråkigt att inte ha några sovmornar mitt i veckan och kunna göra vad man vill av dagen. Få se hur det kommer att bli att börja jobba på djurkliniken igen, hoppas det kommer bli lika kul och lärorikt som förra gången.
Idag har det blivit löpning, och lite längre promenader med hundarna, så det har varit en ganska så aktiv dag :) Det blev även diskning, städning och matinköp så inte så mycket slappande förräns nu på kvällen. Jobbigt att tänka på hur man ska hinna med träning, hundar och lägenheten när man jobbar 8-17 och ofta inte är hemma förräns efter halv sex. Jag kände mig stressad när jag jobbade förrut men inte hade nån träning (fast jag har lite svårt med att inte sitta för länge vid datorn så det kan jag ju försöka ändra på) då det kändes som att man inte har så mycket fritid. Men det är väl bara att försöka planera så mycket som möjligt, och försöka få det att gå ihop så bra som möjligt med Kalles träning. Och kan han även vara lite aktiv med att hjälpa till med lägenheten och matlagningen (vi måste börja laga annan mat än bara makaroner och köttbullar!) så tjänar man ju mer tid.
Nu ska jag kolla på nyheterna och vänta på att Kalle kommer hem och säger godnatt, för imorgon blir det att gå upp 6.50.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lena

Du kan ju alltid cykla till jobbet när det blir vår i luften;)( kanske måste fixa en cykelkärra eller nåt till hundarne, om dom ska va med....)

Postat av: mamma

Hoppas det gick bra på jobbet! Jag var inte hemma förrän sent. Men du, det där med träning gör ju orken mycket bättre...och hundarna o träning går ju att kombinera!?

2008-01-08 @ 22:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback