Utställning imorgon

Imorgon bär det av till Göteborg och My Dog med Toxie för deltagande i valpklassen, jag börjar bli rätt så nervös! Jag var väldigt nervös när jag skulle ställa Gnistra, men hon är en snäll o ganska orädd hund, men Toxie är en liten tönthund när det gäller att skärpa sig, så detta är jag verkligen nervös över hur det ska gå! Tänk om hon inte vill gå eller bara gör sig liten o mesig när hon ska visas upp :/ Jaja det gäller väl att försöka att inte oroa sig för mycket innan. Vi ska åka dit i tid o försöka tjuvträna lite i ringen innan bedömningarna börjar. Men nu är det sängdags så man får några timmars sömn innan det blir att gå upp innan halv sju!

Kommentarer
Postat av: Lena

Lycka till på utställningen. Nu ska Gnistra o jag krypa ner under täcket å vi håller tummar och tassar. Hur som helst så är Toxie ett litet charmtroll! // Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback