Veckan som gått

I tisdags var jag och Theodor och lyssnade på NTF (genom föräldrautbildningen) det var rätt intressant och lärorikt angående vad man ska tänka på med barn i bil. Det är dags att vi byter från babyskyddet till nästa barnbilstol, tydligen hade vi kunnat göra det för flera månader sen, stol nr 2 är tydligen säkrare än babyskyddet.
I onsdags blev det en tur till Ullared med Lena o Kathe, jag hade skrivit en lista som jag höll mig till, ändå blev det mycket saker... Nu är så gott som alla julklappar fixade, en del som ska ordnas bara men sen så.. Så då slipper man förhoppningsvis stressen som alltid brukar bli innan jul. Theodor skötte sig väldigt bra under Ullareds-resan, det var på slutet innan vi skulle till kassorna som han hade tröttnat och ville sova, sen på hemvägen var han lite hungrig och missnöjd men annars så var han snäll o go som vanligt :)
Igår var jag och Gnistra till Lerums brukshundklubb där det var rally-dag, det var kul att komma iväg och träna någon annanstans, men jag hade väldiga bekymmer med att Gnistra var väldigt nosig under nästan hela träningen, hoppas verkligen att det bara var något tillfälligt för hon brukar inte alls vara så nosig. Samtidigt som vi var där var Theodor hemma med Kalle, och hade skött sig väldigt bra, så kanske att jag kan få åka iväg imorgon och träna på klubben på den öppna rally-träningen... Vi ska tävla om två veckor och då kan Gnistra inte hålla på och nosa som hon gjorde igår.
Idag blir det ett Herrljunga-besök, Kalle ska simma och resten av familjen passar på att ta en långpromenad. Igår simmade jag först, Theodor fick bada lite med Kalle innan vi byttes av så att han fick simma och jag badade en stund med Theo, han tycker verkligen att det är kul med vatten :)
Theodor fick en taste teaser från Gekås, så i fredags fick han smaka på frysta hallon, det var nog skönt för tänderna men lite sur smak :)

Kommentarer
Postat av: mormor

vilken blick den underbara prinsen har....!!!

2011-11-20 @ 18:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0