Paket på posten

Idag kom det 2 stycken paket som jag har väntat på ett tag, dels ett paket från Hennie o Gerard i Holland med fina kläder till Theodor och sen hade jag beställt en träningsväst från Hurtta (http://www.hurttacollection.com/sv/motivation-sv/produkter/for-agaren/vast-for-lydnadstraning/) Hur snygg som helst! Den fick jag såklart lov att gå ut och testa med en gång, så det blev ett rallylydnadspass med Gnistra och sen därefter en promenad. Gnistra verkar inte helt på topp som hon har varit, men hon verkar må bra för övrigt, jag hoppas verkligen att det inte är nåt tok med den hunden, är hon inte sjuk så är hon skadad eller tvärtom känns det som. Ett annat bekymmer inför helgens tävling är förkylningen som verkar gå just nu, det är flera i vår närhet som har blivit sjuka så jag är orolig att Theodor ska åka på det. Han var ju förkyld för några veckor sen, jag tycker att det borde räcka, och det blir ju ingen tävling på lördag om han blir sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0