Tack syster!

Igår fixade Jennie med bloggen så att den blev ännu snyggare, hon är väldigt händig med sånt där :) Jag har ingen som helst kunskap eller känsla för att hålla med med hemsidor, eller datorer överhuvudtaget.. En annan sak som syster har gjort är 4 tavlor som Theodor fick i julklapp, så jättehäftiga och när Theodor har varit ledsen och han får titta på dom så blir han glad igen :)
Idag har jag varit in en sväng till kliniken, bland annat så har Vita undersökt Gnistra och det såg fint ut i halsen! :) Det skickades även ett blodprov för att se hur det har gått efter borreliainfektionen, så där får jag invänta provsvar. Jag passade även på att prata med chefen, så den 25 januari börjar jag jobba igen... Jag ska jobba onsdagar och försöka gå en del kurser, dels för att försöka klara provet som är i april för att bli legitimerad djursjukskötare (vilket tydligen är ett galet svårt prov) och för att uppfylla kraven på att kunna bli legitimerad. Det är lite blandade känslor inför att börja jobba igen, att vara mammaledig är helt underbart, men det är även viktigt att jag har något att jobba med i framtiden och för det behöver jag legitimationen. O det är nog rätt tufft att gå från att ha varit hemma i 1,5 år till att jobba 100% så detta ska förhoppningsvis bli bra.
En annan rolig sak är att jag har kommit med på en rallylydnadskurs avancerad klass som börjar på onsdag och är sedan varannan vecka, det ska bli jättekul. Nu hoppas jag att Gnistra håller sig ifrån sjukdomar och skador så att vi kan tävla som jag har tänkt ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men vilka fräna tavlor!!

2012-01-12 @ 14:46:36
URL: http://lifeofEmelie.WordPress.com
Postat av: Farmor

Fint det blev! Och så fina tavlor, förstår att Theodor gillar att titta på dom;)

2012-01-13 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0