Tidig morgon

Idag ville Theodor vakna extra tidigt, annars brukar han sova till halv nio oftast, men idag var det bara att gå upp med honom. Så man känner sig lite trött just nu... Theo sitter i sin stol och leker med sin bitring, jag undrar om jag möjligtvis kan ha sett att det är på väg en tand i överkäken?
Jag håller på och planerar lite angående min och Gnistras rallylydnad, vad vi kanske ska starta i för tävlingar under våren och vad vi ska ha för mål, både månadsmål och längre mål. I mellandagarna fick Gnistra äntligen sin första titel, RLD N :) Nu behöver vi en till godkänd start i fortsättningsklass för att få nästa titel och kunna starta i avancerad klass.
Nu är det dags att smaka om dagens frukost, sconesmuffins, går att äta. Theodor får nöja sig med en skorpa ;)
Morgonens bild
Det är gott med blodpudding
Theodor tappade en skorpa på golvet häromdagen och Gnistra var inte sen med att ta den, och hon ville inte gärna släppa den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0