Årets första träningspass på racern

Idag var det hyfsat väder ute så jag och Kalle körde ett pass på 4,6 mil tillsammans. Det var kul att komma ut på racern igen, jag hoppas att det inte blir någon mer snö, och håller sig på rätt sida nollstrecket, så att cykelsäsongen kan komma igång på allvar. Isåfall blir det från och med nu 13 träningsveckor inför Tjejvättern, och jag har som mål att komma upp i 150 mil tills dess. Det blir en del pusslande med tanke på Theodor, idag fick han vara hos farmor och farfar medan vi tränade. Det är tacksamt att Kalle jobbar eftermiddag varannan vecka, nu när det inte är ljust så långt in på kvällen än, så får vi turas om att träna.
Igår åkte vi till Herrljunga där jag och Theodor badade, oj vad han tycker att det är kul :) Han plaskar och tjoar i vattnet och är väldigt intresserad av vad de andra barnen håller på med. På kvällen fick vi god middag med förrätt hos Lena och Anders, även Theodor gillade maten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0