Underbara vårväder!

Dom senaste dagarna har det ju varit hur skönt väder som helst, idag har jag och Theodor varit ute en hel del medans Kalle har varit och jobbat. På förmiddagen skurade vi staketet på baksidan, sen satt vi ute en stund på altanen innan vi åkte till Alingsås och tog en promenad i Nolhagaparken. Jag var tvungen att åka in och köpa fästingpulver till Gnistra, dom äckliga krypen har ju börjat komma fram :/ Så då passade det fint att ta en promenad bland alla djur och barnfamiljer som var ute i det fina vädret.
Igår var jag iväg och jobbade, egentligen jobbar jag onsdagar, men dels så måste jag få ihop arbetstimmar till legitimationen och dels så behöver vi extrapengar, så det blev jobb mellan 8.-17.45, man var rätt trött när man kom hem sen. Jag längtade rätt mycket efter Theodor också :)
Vi kom hem för en stund sen efter att ha varit och gjort månadens storhandling, så Kalle är uppe och nattar Theodor innan det blir lite lördagsmys, sen får det nog bli läggdags rätt tidigt för min del. Imorgon blir det förhoppningsvis ett träningspass av nåt slag innan det är dags att åka på rallylydnadstävling i Mark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0