Vunnit en webbtävling

Idag fick jag ett mail om att jag har vunnit en tävling på Agrias hemsida :) Priset var boken Från valp till stjärna, det är verkligen inte var dag man vinner något, så det ser jag framemot när det kommer på posten om några dagar :)
Jag och Theodor har varit en sväng på Ikea innan jag skulle med Gnistra till Annika Falkenberg. Jag tycker att Gnistra har rört sig annorlunda sen ett tag tillbaka men inte verkat ha nån speciell smärta, jag har varit orolig att det skulle vara knäet eller höften, men jag fick henne undersökt på jobbet och vi röntgade även höfterna som såg bra ut, men hon reagerade när veterinären böjde och klämde runt höfterna och dess muskler. Annika hittade rätt fort att det satt runt höger höft, och trodde att det bara var att hon kan ha sträckt till sig och sen blivit en snedbelastning. Hon fick ordning på det men hon tyckte att det behövs ett till besök för att fixa det sista längst in. Gnistra var väldigt duktig under hela behandlingen, hon tyckte att det var rätt skönt att få ordning på kroppen och man såg när det släppte. Theodor skötte sig bra när han fick vänta i vagnen medans Gnistra fick sin behandling, sen sov han gott i bilen hem efter det.
.
Theodor har kommit igång ordentligt med gåendet, nu går han ofta när han ska nånstans, mest längs med möbler och väggar, men dom senaste dagarna går han även utan stöd flera steg själv mellan möbler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0