Dagarna går fort

Det har redan gått en vecka, men det känns som att det var iförrgår jag åkte. Så innan man vet ordet av så är det dags att åka hem.. Kanske inte riktigt, men jag tror det kommer att gå ganska fort även i fortsättningen.
Jag försökte klippa klorna på Toxie idag, hon blir bara mer o mer galen för var gång, vet inte riktigt hur jag ska göra med det dära, hade jag inte varit så envis så hade hon nog vunnit idag. För hon ger sig verkligen inte! Förrutom när det gäller kloklippning så är hon alldeles underbar :) Hur charmig som helst! Detsamma gäller ju Gnistra, det är bara att hon inte är lika krånglig som Toxie, tack o lov :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är med din träning, och att kunna motstå godis sug!Längtade lite extra efter de små "skäggiga" när jag såg bilderna.Kul att Gerard tror på Toxie!
Kram på er

2007-08-22 @ 23:36:19
Postat av: Kalle

Du springer nog ifrån mig snart ;) fortstätt så =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback