Kvällspromenad

Eftersom det inte blev nån träning idag (är lite stel sen gårdagens träningspass) så fick det bli en halvtimmes promenad med Gnistra. Lilla Toxie fick stanna hemma eftersom hon inte mår bra :( Det är andra gången denna veckan som hon har kräkningar och diarrér :( Jag vet inte om det är nåt virus eller om hon är känslig mot något som hon kan ha fått i sig, hon har inte haft nåt liknande hemma i Sverige. Men hon är inte påverkad av det, utan lika hungrig och glad som alltid. Så det blir att avvakta med mat och hoppas på att det inte kommer tillbaka, och såklart ta hand om henne lite extra :)
Imorgon blir det att träna igen, kanske ska ta med Fellow eller Faiska, de behöver motion lika mycket som jag. Måste även träna unghunden Quatro, han är inte särskilt väluppfostrad utan lever i sin egen värld när han är ute i koppel. Han far o flänger och bryr sig inte alls om att det är någon i andra sidan av kopplet så honom har jag helgen på mig att försöka lugna lite så att han går att visa på schnauzerspecialen. För han kan inte bete sig som han gjorde på utställningen förra helgen då han antingen satt ner eller vägrade springa när Gerard skulle visa honom för domaren.. Inte bra. 

Nu är det snart läggdags. Imorgon åker nog kameran fram igen, jag tog några bilder idag på valparna, så de kanske kan få komma med någon på bloggen. De är ju grymt söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback