Läggdags

Dags att sova snart. Men det blir lätt att man hamnar framför datorn lite för länge.. Imorgon blir det att träna, kanske att man ska ta med en hund, Fellow eller Gnistra kanske? Jaja får se hur morgondagen ser ut... Jag borde ta lite bilder, mer än på bara hundarna. Jag gjorde ett försök nu på kvällen när jag och Gnistra var ute, men det var lite för mörkt. Måste införskaffa en bra blixt i framtiden...
Det blir nog med ganska stor säkerhet att jag stannar här tills jul, Hennie och Gerard ska på semester i början av december så då har jag lovat att passa deras hundar när de är borta. Vad som händer efter det är ovisst, och om jag åker hem nånting i oktober eller så. Det vet jag inte än... Det beror på en del saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback