Öl

Usch det är inte nyttigt att dricka öl.. Men det är ju inte helt fel till grillat  heller ;) Det har varit hur trevligt som helst ikväll, mycket skratt blir det av att höra på Hennie och Gerard :)
Var iaf ute och sprang tidigare idag med Fleur, denna gången var det hon som tröttnade, så det gick inte så fort sista 15 min. Men det kändes bra, klockan ville att jag skulle springa 1,5 h jag funderade på 1 h men eftersom Fleurtje blev trött så fick det räcka med 42 minuter. Det får bli längre imorgon! Blir lite besviken om jag inte får nån pokal för denna veckan....
Just nu är det värsta åskvädret ute, det regnar och blixtrar ganska så mycket så hundarna fick komma in lite tidigare. Det blev en del kort tagna idag, som vanligt när det är hundar inblandade så blev bilderna inte särskilt lyckade...
Detta är de enda 2 bilder datorn orkade med att ladda upp, ibland blir man ju lite irriterad... Gör ett nytt försök imorgon, kanske.
129453-14129453-13 Detta är Toxies kullsyster Jannike, som flyttade till en familj i fredags. Även hon är en liten terrorist med mycket humör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback