Sprungit

Idag har jag faktiskt sprungit, sadar som jag aldrig brukar gora. Alltsa sprang pa ganska bra och gick nastan ingenting. Ibland kan det vara bra med jobbiga tankar.. Men jag maste fixa battre musik till mobilen sa jag kan fortsatta med san fart som jag hade idag...
Har inte gjort sa mycket annat vettigt under dagen, gatt 2 promenader med hundarna, atit med de andra och pratat med den polska tjejen, som ar valdigt trevlig :)
Imorgon blir det att stalla klockan, 07.00 ska Gerard ga igenom vilka hundar som ska ha for mat osv.

Sa snart blir det sovdags, eller man maste ju lyssna lite pa Harry Potter innan...

Kommentarer
Postat av: Anna Alfredsson

Åh hälsa alla från mig!!
Ha det bra o pussa Ebby Fellow o Geske från mig o krama Kim Gerard o Hennie :-D
/ Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback