Fat and happy

Har varit på kina-restuarangen ikväll med Hennie, Gerard och en kvinna från Usa. Det var en väldigt trevlig och god middag (som vanligt) o tiden gick väldigt fort. De hade mycket att prata om, mest schnauzer men även en del om Amerika såklart...
En dag kvar att jobba, känns både lite tråkigt, men samtidigt skönt. Sen är jag ledig ända till 8 januari! :D Fast jag kommer såklart sakna alla här, av hundarna kommer jag sakna Fleurtje, Loes och Esra lite mer.. Så grymt härliga hundar :) Fick till en så bra bild på Loes igår, kanske kan lägga ut den här, om jag orkar... Måste även ta lite bilder på valparna och några till på de andra hundarna.. Fast jag måste även städa och packa, hur jag nu ska få med allt hem?! Jaja det är morgondagens problem..

Nu ska mina hundar få komma in, sen läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback