Näst sista veckan

Nu är det inte många dagar kvar innan jag o hundarna ska packa och åka hem, vilket känns både lite tråkigt men samtidigt rätt skönt. Ska iaf bli skönt med ledighet! :D Men så kommer man ju sakna alla här! Det är väl bara o försöka ta vara på tiden som är kvar, även om Hennie o Gerard är på semester en vecka framåt, så det kommer inte vara som vanligt. Och jag har även fått en inneboende, en liten skrikig terroristschnauzervalp som även denna visar hur from en liten dvärg är i jämförelse med en schnauzer ;P Detta är en hane som ska säljas till Usa när Gerard kommer hem igen, så han ska bo här ca 10 dagar.. Men han är inte såå skrikig på nätterna, inte som "ko-schnauzern" som bodde här förrut :P Men denna biter på det mesta och Gnistra o Toxie är inte så snälla mot honom, dom är lite väl bitchiga. Hmm...
Tänkte skriva en massa till men jag fick ont i nacken o är trött så det får bli en annan dag. En sak till, 3 veckor kvar till julafton, o jag tror att jag har läget under kontroll! Har nog aldrig hänt förrut.. Fast allt är ju långt ifrån klart ännu... Men syster, din julklappsidé till mamma o pappa är bra! ;D

Kommentarer
Postat av: Anna Alfredsson

Oj löper Ebby redan?
Lilla gumman... hon kommer bli så bra behandlad hos Hamiltons ägare. MEN det är ju MIN Ebby!!!
Om några timmar åker jag m Trolla till Blå Stjärnan... känns lite hopplöst men något måste jag ju göra... min lilla gumma. Hon löper nu iaf och det är ju ett tecken på att kroppen inte är helt paj iaf! Så det var ett välkommet löp! :-D
Såg att du ska till My Dog på lördagen, lycka till! Själv är jag där på söndagen o kollar tollare. Ska lägga ut lite kort på min hemsida nu.
/ Anna

Postat av: mamma

Va´nyfiken jag blir på julklapp! Jag längtar efter att få träffa er!
kram
mamma

2007-12-04 @ 13:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback