Ensam(ma)

Nu har Kalle och Gnistra åkt till Kopparbo, är riesenläger nästa vecka. Så tråkigt att vara ensam! Tur att jag har Toxie iaf... :) Men drygt att jobba.. vet fortfarande inget om hur det blir i höst. Kanske att jag åker upp till riesenlägret nästa fredag, får se om jag får ta ledigt halva dagen och vad det är för väder...

Det har inte hänt så mycket annars i veckan, börjar få lite ordning på Toxies päls, fast nu är hon väldigt tunnpälsad så det är svårt att se vad det blir för päls... på tal om köttbullar så väger hon 2,6 kg, hon börjar bli ganska stor. Högre än Gnistra kommer hon att bli, frågan är med hur många cm?
 
Var ute och cyklade med Kalle i tisdags, tror vi cyklade 3,8 mil. Det var kul, iaf när det gick fort ;) Får se om jag ska cykla imorgon, måste försöka göra det!

Nu är det snart sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback