En vecka sen?

Var nog en vecka sen sist som jag bloggade. Sen dess har semestern tagit slut och vi har varit i Falun över midsommar. Vi åkte upp på torsdagen, hade ganska tur med trafiken förrutom att Kalle förmodligen hamnade på bild.... På midsommarafton var mormor, morfar, Nettan, Edvin och Tommy o åt mat på Gruvriset, sen var vi ner till logen och fikade o tittade på när mamma och Edvin dansade. På kvällen kom bekanta till mamma och pappa, vi grillade och åt värsta goda VITA kladdkakan :D Skrattade gjorde man rätt mycket den kvällen....
Lördagen var lugn, förrutom kvällen när jag och Emelie var i Bjurs... Såg inte så mycket av Pumpbolaget vilket var synd, men träffade några gamla handbollskompisar och blev omkulldragen av Emelie på en stenhäll, ajaj. Fast ondast fick Emelie :P
Söndagen var det dags att åka hem, får se om det blir att åka upp i slutet av augusti, beror på hur Toxie ser ut... Såg faktiskt några svarta strån i pälsen idag, hoppas verkligen att det kommer en massa sträva sånna!!
Började jobba i måndags igen, gick ganska bra och var lagomt mycket att göra så dagen gick fort... Idag var det däremot segt, blev ganska mycket tid till att städa... Kul att ha en praktikant att säga till vad som ska göras iaf :P

Nu sitter jag och hoppas att en mobilköpare ska komma snart så jag kan få min mobil såld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback