"Semester"

Wiie nu är man ledig 5 dagar :D Ska bli riktigt härligt att få sova, "slippa" tänka på hundar (inga promenader, ansvar mm), bara ta det allmänt lugnt :) Men jag kommer sakna mina hundar nåt otroligt mycket!! Tråkigt att de inte kan följa med, men det är ju "bara" 5 dagar... Toxie är så söt, hon brukar dela kudde med mig :) Å så klart ligga under täcket.. Idag har Toxie fått vara lös med ca 12 andra hundar i skogen, detr brukar vara en massa människor där på lunchen o gå med sina hundar tillsammans, så Toxie fick lite träning. Vilket hon klarade vldigt bra! :) Lite skällde/gnällde hon, men det var när de var för närgånga. Så kan vi göra detta till en vana så kan det nog gå ganska bra med andra hundar, även stora sånna :)

Nu blir det duschen o sen ett avsnitt av Prison Break, sen sova några timmar innan klockan ringer 05.10....

Kommentarer
Postat av: Kalle

Som att inte min klocka ringer då ;) iofs jag får sova nio minuter längre ;)

Postat av: mamma

Ha det SÅ bra hemma i Sweden! Tråkigt att du inte kommer till Falun!

2007-10-24 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback