Lite mer saker att skriva...

Glömde ju skriva, HEJA BRYNÄS! Dom är grymma! SM-guld nästa?!?! Bästa hade varit att spöa Frölunda i sm-final, muahahaha :P

Jag träffade Toxies kullsyster idag när jag var ute med hundarna, det skiljde inte så mycket emellan dem vad jag kunde se, varken i temperament eller utseende, mer än att hon var lite grövre och hade kommit lite längre i utvecklingen. Så nu har jag träffat alla valparna ur kullen (3 tikar och 2 hanar), den jag tror mest på är nog ena hanen, han tror jag är nåt lovande! Väldigt snygg hitills, och verkar trevlig och framåt. Jag har ingen aning om vad det kommer att bli av Toxie.. Kanske det kan bli några utställningar, vad vet jag. Men jag hoppas på ett bra MH även om jag inte tror hon är lika tuff och säker som Gnistra. För Gnistra är något väldigt speciellt! :) Det finns inte många som henne, frågan är om jag ska ta valpar på henne eller inte? Det beror lite på om det finns valpköpare osv. Men jag vill inte att hon ska må dåligt efter varje löp :( Så om det blir valpar så kommer det inte bli allt för långt fram i framtiden iaf.

Nåt roligt om Holland är vad de kallar barrskogar, om man översätter deras ord för det så blir det nålskog :P Så granar kallas för nålträd :P De är inte riktigt som andra ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback