Segt

Det går lite segt med bloggandet för tillfället.. Samma med löpningen, men jag kör på med minst 2x30 minuters raska promenader istället. Men jag ska försöka ut och springa igen på fredag..
Har börjat komma igång igen med lite agilityträning, även om det inte finns några hinder eller annat så är det dags att börja att få in nose-target, starter och handling med Toxie. Så blir det inte lika mycket arbete i vår när hon får komma ut på agilitybanan och träna på de riktiga hindrena :) Hon är väldigt lättlärd hitills! Kan bero på hennes godisfixering... Har sett en ny agilityfilm av Jenny Damm som skulle vara kul att se. Och så klart Greg Darretts filmer... Men lite för dyra tyvärr :( Men Damms filmer blir det att införskaffa, eller önska sig i julklapp...

7 veckor!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad roligt att hitta dig! Du verkar ha det jättebra i Holland! Jag pratade med Annelie på agilitytävlingen i Borås och hon sa att du åkt. Ha det bra! Jag kommer kika in fler gånger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback