Staden

Ikväll har jag varit i stan igen, det är lite som en vana att åka in på torsdagskvällarna när alla affärer är öppna till 21.00. Det finns ganska mycket att kolla på, men det blev inget köpt denna gången. Men jag behöver köpa ett par nya skor, men det är inte lätt när man är kräsen.. Fast en påse godis blev det, inte alls så gott efter några bitar, så det tror jag att jag klarar mig utan ett bra tag framöver. Men det var gott med en cheeseburgare :D Så detta var veckans ät-dag...
Är lite fascinerad av Toxies snabba inlärning! Man behöver inte träna många gånger innan hon förstår vad hon ska göra. Mycket roligare att träna när det går bra :D Men nåt som inte går nå bra alls är Gnistra och Toxies skällande på andra hundar! Jag måste ta ut dem en och en och försöka träna dem, de är omöjliga och man skäms när man möter någon i skogen och de storskäller :(
Känns skönt att ha sprungit idag,även om det gick segt, speciellt med tanke på allt godis som jag ätit idag... :S

129453-34
2 av valparna från Kimas kull. Snart är det dags för Noa (bouvier) att få valpar. Ca 2 veckor kvar... Hon är väldigt rund om magen!

129453-33
Gnistra och spindel-Toxie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback