Veckan som gått

Det har funkat ganska bra första veckan mot mitt mål, jag har gått mina promenader på minst 30 minuter per dag och fått 3 löppass, och jag har bara varit onyttig 2 dagar. Ena dagen innan jag började på riktigt, och andra idag då det var schnauzer-specialen och det var planerat att det skulle vara en onyttig dag. Men hade det erbjudits nyttiga saker (åt bröd, friterad mat och lite godis) så hade jag hellre tagit det, vilket faktiskt känns motiverande.  
Lite stel och träningsvärk har man efter träningen, och det känns bättre att promenera än springa, så jag funderar på att vila lite från löpträningen första delen av kommande vecka. Men det blir upp imorgon halv sju och släppa ut hundarna och sen ta med någon av bouviererna på morgonpromenad innan frukost!
Jaja... Har fått nåt infall att jag ska försöka mig på en grej.. Men det får bli 2009 tror jag, det är för tidigt nu, men det tål att tänkas på... Först ska jag ta mig runt Vättern och göra det fortare än Alavik ;P Kalle kommer jag inte komma ens i närheten av, oavsett hur mycket jag än skulle träna, hehe.

Nej nu ska jag fortsätta läsa forum på Funbeat, det är det som gäller just nu.. Det kanske händer nåt kul i veckan som jag kan skriva om, och inte bara träning. Men det återstår att se...

Kommentarer
Postat av: Kalle

De där har du förtått bra ;) men jag tror att du kan cykla snabbare än mig bara du ger dig fan på det! Men kanske inte nästa säsong utan året därpå kanske. Men anders tror jag du knäcker =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback