Vilodag

Idag är det vila, så inget inlägg på teambogal.se, så då kan jag ju skriva ett inlägg här istället ;)

Usch är så jäkla trött, orkar inte ens gå ut med hundarna så att jag kan gå och lägga mig... Då är det illa..

En trevlig sak idag var semlan på jobbet, mums! :)

Nu har Toxie blivit av med lite päls, men inte sjutton blir hon nå strävare för det! Träffade en dvärgvalp på 12 veckor idag, ojoj vad söt o tuff hon var! Tänk att Gnistra o Toxie har varit så små...

Pratade med mormor i telefon idag, det var över 1,5 månad sen, så de var trevligt att höra hur det var med mormor och morfar. O dom kanske kommer upp till Mora när jag ska åka Tjejvasan :) Någon mer som ska dit den dagen? ;)

Imorgon är det spinning igen, hoppas det går bättre än gårdagens pass.

Nu vill hundarna gå ut.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt med vilodag;) Det är klart vi kommer till Mora, för det är under vecka 9 eller hur?

2008-02-06 @ 07:01:10
Postat av: Mikaela

Nej det är 23 februari v. 8

2008-02-06 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback