Fint väder idag!

Det skulle vara regn hela veckan, men idag har det varit blå himmel och varmt ute nästan hela dagen :D Jag o Sylvia var in en sväng till stan nu på kvällen, men pga det fina vädret var det väldigt mycket folk ute, så det var lite väl trångt för att kunna hitta nåt bra. Men jag köpte en ny klicker, jag glömde min hemma, så nu kan jag börja träna hundarna igen. Det är mycket lättare o roligare med klicker :)
Annars idag har det väl inte hänt så mycket, eller jag borstade de 2 bouviervalparna, de såg ut som utegångsfår men nu ser de ut som små söta fluffiga valpar igen :)
Jaja.. Snart läggdags, imorgon blir det löpning igen, kanske att Fleur får följa med. Sen blir det att äta choklad! Jag var nära att köpa nåt idag, men jag klarade mig :P Har varit väldigt nyttig denna veckan... Så imorgon är det chokladdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback