Träning

Kom nyss hem från Vinna, Gnistra har varit jätteduktig! Även fast det var ganska varmt så skötte hon sig bra och var koncentrerad större delen av tiden. Det som jag är mest nöjd med var när hon tog ett hinder, sen slalomkombination på 4 pinnar, tre gånger i rad utan att göra fel :D Sen missade hon ingången några gånger, mest vid högerhandling. Annars så har vi tränat 3 hinder + rak tunnel (rak väg) vilket gick felfritt alla gånger. Gungan fick hon ta själv dom sista gångerna, vilket hon gjorde utan några som helst problem :D Böjd tunnel + platta tunneln gick också jättebra, råkade bara glömma att ta bort vattnet på platten första gången, så det blev lite tungt för Gnistra... A-hindret tog hon bra, även om vi är långt ifrån att få ett godkänt kontaktfält. Men vi får försöka ta det vid varje träning så kanske det kommer. 

Nu ska jag själv träna, få se hur det kommer att gå. Ingen Kalle som är med pushar på, men jag måste få bättre kondition så att jag går ner i vikt, och så att jag orkar springa en hel agilitybana!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback