Trött....

Drygt att vara så trött.. Men en dag, sen är det SEMESTER i 3 veckor :D Hoppas verkligen att dagen går fort imorgon och att dispensen har gått igenom och kommer med posten imorrn! Fast jag är nästan mer nevös över hur jag först ska ta mig till Enschede, och sen ta mig hem, med en valp. Krångligt med tåg, flyg och en valp att hålla reda på =/ 
Denna dagen har gått fort, klippte Dina på eftermiddagen, får se vad Åsa säger imorgon om resultatet =/ Fast jag måste efflilera henne lite också. Just ja, innan lunch blev det ett kejsarsnitt, 9 valpar kom det ut - oj vad dom kan skrika! Men rätt söta var dom, och alla överlevde :)

Nu ska jag fylla i dagens måltider.. Blev en extra kesella, men det är ju så gott ihop med funlight saft :D

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback