Inez kommer tillbaka!!

Idag fick jag höra att Inez, en bouviertik som de sålde när hon var ca 5 månader gammal kommer tillbaka! :D Hon var en grymt rolig o charmig valp, glad hela tiden med sin lilla råttsvans :) Jag tror min syster kommer ihåg henne om man påminner om hunden som drack av bajsvattnet :P Hehe det ska bli kul att se henne igen :)
Annars då? Jo jag har varit i pensionatet idag, det var ca 40 hundar, så långt ifrån lika många när jag lämnade Holland förra sommaren.. Men det tar sin tid att släppa ut alla och städa burarna och mata dem. Fast det som tar längst tid och som är jobbigast är att spola rent rastgårdarna efteråt, suck vad deprimerande. Men det är kul att träffa de olika hundarna, det är verkligen en salig blandning :) O såklart har jag en beagle att ta hand om.. Kissbeagle.. :/ Många blandraser är det, speciellt vita, typ maltesermixar, och sen labradorkorsningar är också rätt vanliga. De flesta hundar är iaf trevliga :) Så imorgon är det upp 06.10 igen *gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback