Fortfarande folk härinne?

Ser att det fortfarande är några besökare varje dag, och Elin har du skrivit att jag måste göra ett inlägg, så det får väl bli ett då...

Idag snöar det!! Jag var ute o sprang före elva och då både blåste och snöade det, inte skönt att få i ansiktet! Men skönt att ha sprungit en knapp halvtimme iaf :) Får se om det blir lite mer träning senare idag. Hmm det där lät väldigt ambitiöst men jag har bara tränat 100 min denna veckan, och det är bara 3 veckor (!) kvar till Tjejvasan, så jag msåte träna, träna mycket mer än vad jag gör. O ännu har det inte blivit nån skidåkning :S Jag borde träna rullskidor, men i veckorna är det för mörkt och idag snöar det.

Det är kul att jobba på djurkliniken igen, denna veckan har det varit nästan fullt med inneliggande djur hela veckan och mycket operationer, kräkhundar och kastreringskatter så det har varit bra, arbetsdagarna går fort och man har saker att göra.

Gnistra och Toxie mår bra, den ena får vara hemma på natten och följa med till kliniken, medan den andra bor på Åkervägen (de brukar turas om), väldigt tråkigt att den ena får man bara träffa några timmar per dygn! Men hundarna verkar inte ta någon skada av det och det är viktigast! Idag har de blivit avmaskade, och jag vet inte om de har fått noskvalster, andra hundar på klniken har det till o från, men de mår inte dåligt av det så får se om de får en spruta senare eller inte. Snart ska de få ut och springa en stund på Hallonkullen i snövädret, då blir dom glada och knasiga :)

Nu ska jag kolla lite mer på vilka bilder som ska framkallas, innan det är dags att ta ut hundarna. Får se när nästa inlägg kommer...... Hade ju vart kul o veta vilka som brukar vara inne och läsa på bloggen...?

Kommentarer
Postat av: eLiiN

Bra Mickan! =)
Skönt å se att du sköter dig emellan åt!
Men.... Lära sig åka skidor på 3v innan vasaloppet.. Utan snö..... Hm. Tveksamt. Du kan nog åka, gäller å träna allt det andra i brist på snö då... Det fixar du! =) Spännande....
Undra när ja ska ta mig ork till att åka då?? Har ju sagt att om man bor i dalarna ska man faan åka någon gång.. Haha.. Kraam!

Postat av: Emelie

Jag försöker väl hålla koll på dig! Så börja blogga nu! Saknar dig! Kom hem snart! Puss

2008-02-03 @ 12:20:47
Postat av: mamma

Kul att du bloggar igen;)!!!

2008-02-03 @ 19:20:40
Postat av: eLiiN

Ja. Men snart tröttnar vi. Hallå!
;)

2008-02-05 @ 21:17:45
URL: http://eliintheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback