En regnig långpromenad

Nu har det flugit iväg några dagar sedan det bloggades sist. Under helgen som har varit har vi bland annat varit i Alingsås för köp av badbyxor till Theodor inför babysimmet som börjar på söndag. Han fick även några nya bodies, han växer ju ur sina kläder så fort. Vi passade även på att storhandla på Maxi. På kvällen bjöd vi Lena o Anders på älgstek med kantarellsås, vilket blev väldigt gott. Det hanns även med ett parti Qube.
På söndagen tog hela familjen en promenad till Tånga där vi mötte upp Lena, Anders o Kevin och följde med till Åkervägen där det bjöds på god äppelpaj.
Idag har vi hunnit med en långpromenad där det regnade mestadels av tiden. Theodor låg och tittade o åt på sin höna, innan han somnade och sov större delen av promenaden. Det är skönt att han är nöjd med att ligga i vagnen så att vi kan gå lite längre promenader.
Jag hade precis lagt honom att sova lite middag för en stund sen, men så fort jag började att äta min lunch så vaknade han - det slår aldrig fel.. Att man aldrig kan få äta i lugn och ro :)
När det gäller min och Gnistras träning så blir det lite rallylydnasmoment hemma i hallen, några 5 minuters pass per dag. Jag försöker få till vänstersvängar så det blir en del klossträning för att få bakdelskontroll, det går väl sådär. Så just nu håller jag på att boka tid för Emelie Merenius så att vi kan få lite tips och hjälp med träningen. Nästa tävling är om 2 veckor så då gäller det att vi får till det.


Kommentarer
Postat av: lena wickström

undrar om han har bomull i kinderna,fan så gullig han är,inte lika lik morfar nu

2011-08-30 @ 23:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0