Bloggtorka

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på att skriva idag, jag såg att det bara har blivit 2 inlägg nu i december så det får väl bli ett med lite bilder iallafall.
Theodor blir det mer och mer fart i, han rör sig mer på golvet även om det fortfarande går bakåt :) Lägger man honom någonstans på golvet så är han strax på andra sidan rummet så man får verkligen passa vad han kan få för sig att ta tag i. Denne lille herren ska verkligen pilla på allt som han ser och kommer åt.
Nu är det inte så långt kvar tills det är jul i Falun, vi åker upp antingen på onsdag eller torsdag nästa vecka och blir där ca 2 veckor. Det verkar finnas en del snö så förhoppningsvis kommer det att bli ett antal skidpass. Här regnar det bara så ikväll får jag nöja mig med Fun walking på gymmet.
Dom små tänderna växer för fullt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0