Någon är kittlig

Just nu händer det väldigt mycket med Theodor, han blir mer o mer kittlig, speciellt på ryggen och i nacken :) Han har börjat sitta i gåstolen sen ca 1 vecka tillbaka, då rörde han sig knappt i den utan var mest fascinerad av allt som lät på displayen på gåstolen. Nu far han omkring i den i alla riktningar, och har varit o dragit i gardinen och tar jag bort honom till andra sidan vardagsrummet så är han strax tillbaka vid samma gardin igen. I köket har han börjat och pilla på lådorna som är i hans höjd, så nu är det verkligen dags att börja barnsäkra hemmet.
Igår var det sista gången på babysimmet, då fick han göra vattenkanedyket 2 gånger, inga bekymmer för honom mer än att han ser lite förskräckt ut när han kommer upp till ytan igen. Efter att han hade plaskat färdigt var det min tur att simma en stund, Kalle var med och coachade från kanten så det blev taget tid på 100 m fritt, så att jag har något att jämföra med under säsongen. Imorgon börjar mitt medlemskap på gymmet att gälla så då har jag tänkt köra ett spinningpass som första träningspass. Nu är det 117 dagar kvar till Tjejvasan så nu måste jag öka på träningsmängden ordentligt.

Kommentarer
Postat av: biiilder

jag vill se biiilder ocg filmer!!!

2011-11-01 @ 08:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0