Första snuvan

Igår kväll tyckte jag att Theodor började låta lite täppt i näsan, och det har fortsatt sedan dess. Det har blivit en massa nysningar och han har inte riktigt varit sig själv, utan har gråtit en hel del idag. Men han har iallafall ingen feber och äter och mår bra för övrigt vilket är skönt. Just nu ligger han och sover bredvid mig i soffan <3 Så idag har det varit en väldigt lugn dag hemma, han har mest velat vara nära och då är bärsjal väldigt tacksamt.
Jag passade på att köra ett rallylydnadspass med Gnistra efter att Kalle hade kommit hem, idag fick det bli med kampleksak som belöning och det blev hon riktigt taggad av. Så vi tränade mest följsamhet i fotgåendet i olika tempon, att kunna byta sida på olika sätt, och snabba sättanden och lägganden. Sen tränade vi lite kort inne att försöka lära in att hon ska backa, det är väl inte riktigt lika självklart.. Jag är iallafall väldigt nöjd med dagens träningspass.
Vad tiden går fort, här var han bara 4 dagar gammal
Denna bilden är tagen igår, så här är han 15 v (- 1 dag)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Gullunge! Hoppas inte förkylningen blir värre.

2011-09-02 @ 01:10:38
Postat av: Jenny

Stora killen, redan 15 veckor :) Hoppas han kurerar sig snabbt o att ni andra slipper förkylningen! Kram

2011-09-02 @ 09:43:52
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0