Massagebehandling

I tisdags var det dags för föräldraträff igen, denna gången handlade det om babymassage, vi fick kolla på en film och prata lite om massage. Igår var jag iväg till Herrljunga för massage för min egen del, det är ingen "skön stund" utan det är verkligen på djupet så idag har jag träningsvärk både uppe vid axlarna och nere i korsryggen. Förhoppningsvis ska jag få ordning på ryggen efter detta. Det är verkligen på tiden att jag kommer igång med träningen, både för kroppens skull och så att jag ska ha en chans att klara mina mål på Tjejklassikern nästa år, så idag blev det första simpasset på 1,5 år. Jag simmade 30 minuter med varierande crawl, bröst- och ryggsim. Sen fick det bli en promenad med hundarna medans Kalle tränade.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va duktig du är! Du får nog blir min pt när twinsen är ute ;)

2011-09-16 @ 10:51:16
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0