Ytterligare en vecka

Igår var det dags för babysim igen, det kändes som att vi precis varit där. Denna gången fick vi börja öva på att Theodor ska lära sig ta sig till kanten, och att få vatten över huvudet med en vattenkanna. I slutet av halvtimmen fick han syn på en badanka i vattnet som han blev väldigt ivrig över och ville ikapp. Även denna gången fick jag simmat en halvtimme efteråt.
Idag har vi, förutom att vi precis har varit och besiktigat bilen, mest tagit det lugnt. Jag ska iväg och klippa mig vid fem, så det lutar nog åt att vi tar det lugnt även på eftermiddagen. Fast ett träningspass med Gnistra ska jag försöka få in också, då får Theodor sitta i vagnen och titta på. Det blev premiärtur med sittdelen ihelgen, den är smidig att man kan ha den i helt liggläge, men så får han även chansen att sitta upp lite mer nu när han blir mer o mer nyfiken på sin omgivning.


Kommentarer
Postat av: mormor

Hallå det talades om bilder av badet...men "bara" två och inget plask vad är detta :=)?

2011-09-26 @ 18:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0