När det blir flera blogginlägg inom en kort tid så betyder det ofta att man har något viktigare att göra...

Egentligen hade jag tänkt sätta mig ner och läsa lite inför provet i april, eftersom det är så brett område som man måste kunna så lär jag försöka komma igång med det, speciellt eftersom tiden går så fort så det är ju snart den 14 april.. :/ Det är bäst att passa på att göra det medans Theodor ligger och sover, man vet ju aldrig när han vaknar och då är det allt annat än lugn och tyst när han är igång. Det blev en tidig förmiddagsvila för honom idag, jag hade bara tänkt ta våran promenadrunda i kylan och att han skulle sova lite senare men eftersom han ville vakna vid sju imorse så var han för trött för att orka hålla sig vaken, även fast vi gick ut tidigt idag.
Theodor har börjat få till det där med att resa sig upp själv, nu tar han hjälp av diverse saker, gärna en låda som han först drar ut, eller av gåstolen. Men att sätta sig själv från stående har han inte riktigt lärt sig än. Sitter han på golvet och man kommer till honom så sträcker han ut armarna och vill hålla i ens händer så att han kan resa sig upp och så vill han gå en sväng på golvet när man håller i honom :)
Theodor i vagnen, och Gnistra fick åka med under eftersom inte ska gå alltför långt än så länge pga operationen.
Såhär vit blir man i skägget när det är -10 grader ute
Det är skönt att sova i vagnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0